Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на 1.8 или 2.0ТС двигател с V6 2.5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
    Т.е. скорости, полуоски, дискове , карета... са същите ?
    Не ама няма да има проблем. Усещането обаче ще е мн. добро. Сравнително по-къси предавки с на 2.0 и удоволствието няма да е никак малко. Разхода на гориво също ще бъде мн. добър.

    Преправя се софтуера, спира ти се 3-тата сонда, правиш отвори за ламбдите на колектора от цф2 и без катализатори... и всичко си работи повече от добре и не мислиш повече за ядове.

    Питай докторчето с дигиталния ник както ти казах да ти обесни.
    Last edited by oem; d.m.y г., 14:21.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
      не искам да ти давам акъл, но ако си решил да сменяш двигател за да си караш колата дълго време търси нещо доста по-мощно...6 цилиндрово...а още по-добре и с турбо

      аз лично това бих направил, защото от 1.6 до 2.0 разликата е 35 к.с. която пак ще ти се стори малка за една алфа.
      Зависи каква кола искаш....За ежедневка конверсиаята си струва...И разликата определено си се усеща! Нещо от сорта, ако си карал до сега ЖТД без чип и след това като се качиш на колата, ама чипната...

      Ако искаш да си туpболентен...там вече и парите за трансплантацията и последващите разходи са доста по-големи и влизаш в един порочен кръг (както казва Дригата) ....Гуми, съединител, турбо и пак наново
      Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 10:37.
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #33
        Е за турбо.. нещата стават сериозни във всички аспекти...


        Благодаря на всички за мненията! Ако се сетите нещо... казвайте

        Comment

        Working...
        X